Comunicat de la Policia Local de Manlleu
La Policia Local de Manlleu deté una persona per delicte de furt gràcies a la col·laboració ciutadana
A les 20.47 hores del dimarts dia 24, la Policia Local rep una trucada d’una treballadora del col·legi La Salle informant de que s’havia produït un robatori de material informàtic al centre.
Un agent de paisà recorre els carrers propers al centre escolar i localitza al suposat autor dels fets, resultant ser D.M.M, de 39 anys d’edat i veí de Manlleu, el qual portava divers material informàtic. Se’l deté i s’instrueixen les diligències per “Delicte de furt”; Es comprova que li consta pendent una ordre de recerca i detenció vigent amb data 17 de juny d’enguany, emesa pels Mossos d’Esquadra per un delicte de furt. Un cop acabades les diligències el detingut passa a disposició judicial.
El material recuperat són: 2 ordinadors portàtils amb els seus corresponents maletins, 1 comandament d’un projector i 1 llapis de memòria USB. El valor aproximat del material recuperat és de 845€. Es fa lliurament del material al centre escolar.