Dues patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra que feien un control d’alcoholèmia rutinari van intentar aturar un vehicle amb quatre persones. El conductor no va fer cas de les indicacions dels agents de policia, va accelerar –gairebé atropella un agent- i va fugir.
Els Mossos van perseguir el cotxe fins que aquest va perdre el control i va xocar contra una tanca. Els quatre integrants del vehicle van fugir però els agents van poder detenir el conductor.
Ahmed B. tenia el permís de conduir retirat per ordre judicial i amb aquest acte, doncs, se l’acusava també de trencament de condemna. Durant la seva fugida en cotxe, el conductor va posar en seriós perill la integritat dels altres conductors que circulaven per la via. En el moment de la detenció l’home va intentar agredir els agents.
El passat diumenge dia 11 va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.