QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detenen un veí de Vic a qui impliquen en dos robatoris en una nit a Torelló

La Policia Local de Torelló relaciona R. P. G., de 25 anys, amb un robatori en un cotxe aparcat a la plaça de l’Estació i en l’intent d’entrar en un establiment comercial del carrer del Pont.


El 9 Nou
18/02/2014

Comunicat de l’Ajuntament de Torelló

La policia local detén un home per un presumpte robatori i un altre en grau de temptativa

La policia local de Torelló va detenir, la matinada de divendres a dissabte, R. P. G., de 25 anys i veí de Vic, com a presumpte autor d’un robatori i un altre en grau de temptativa.

Just després de la mitjanit, la policia va rebre un requeriment informant que havia hagut un robatori a l’interior d’un vehicle a la plaça de l’Estació. Posteriorment, a les 05.25 h de la matinada, una altra trucada va alertar la policia que un individu estava colpejant la porta d’un establiment comercial al carrer del Pont, on no va aconseguir accedir a l’interior però va causar danys al vidre del costat de la porta d’accés.

A les 06.35 hores, gràcies a la col•laboració d’un ciutadà, la policia local va identificar R. P. G. de 25 anys i veí de Vic, al qual es va poder relacionar amb els dos robatoris. Els agents van aconseguir recuperar part dels objectes sostrets a primera hora de la nit de l’interior del vehicle, i també es va poder relacionar l’individu amb la temptativa de robatori a l’establiment comercial, raó per la qual se’l va detenir.

LA PREGUNTA

Creu que la guerra a l’Iran s’acabarà aviat?

En aquesta enquesta han votat 168 persones.