QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Detingut per robar a un empresari de Taradell 16.000 euros en efectiu

El presumpte lladre va apropar-se a la víctima quan es dirigia a ingressar els diners al banc. També li va sostreure 3.550 euros en xecs bancaris.


El 9 Nou
22/11/2014

Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 12 de novembre un home de 27 anys i veí de Taradell com a presumpte autor d’un delicte de furt.

Els fets es remunten al 27 d’octubre pels volts de les 10 del matí quan la víctima es va dirigir al seu negoci per recollir la recaptació i ingressar-la al banc.

Després d’estacionar el seu vehicle i mentre estava tancant el cotxe, se li va apropar una persona pel darrera i li va sostreure les bosses on hi portava prop de 16.000 euros en efectiu i 3.550 en xecs bancaris.

La investigació va concloure el 12 de novembre amb la detenció del presumpte autor dels fets, que va quedar en llibertat després de declarar davant dels Mossos.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 359 persones.