QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Tres detinguts després d’una persecució policial per furts en aparcaments de supermercats d’Osona

Se’ls va acabar aturant a la C-17 en terme municipal de Malla

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dijous tres homes per furts en aparcaments de supermercats d’Osona i per intentar fugir de manera temerària amb el cotxe.

El cas es va iniciar arran dels avisos d’un furt consumat al pàrquing de l’Esclat de Torelló i una temptativa al Mercadona de la carretera de Sant Hipòlit de Vic.

En tots dos llocs els lladres van posar en pràctica el mètode de la sembra, que consisteix a despistar la víctima amb una excusa, com ara que li ha caigut alguna cosa, perquè un còmplice li pugui robar objectes personals de dins del cotxe.

Davant de les alertes del matí, una patrulla dels Mossos va establir un dispositiu de vigilància en un tercer supermercat de Vic.

Va ser allà on, pels volts de la 1 del migdia, els agents van detectar un vehicle amb tres ocupants que feien moviments sospitosos i que coincidien amb la descripció dels testimonis.

En intentar aturar-los, el cotxe va fugir bruscament.

S’iniciava una persecució que va tenir de tot: circular a gran velocitat, entrar en una rotonda en sentit contrari, avançaments temeraris, saltar-se semàfors en vermell…

Havent demanat reforços policials, la fugida va acabar a la C-17 a Malla.

En veure’s atrapats, els lladres van abandonar el cotxe i van intentar fugir corrent travessant la mitjana.

Finalment, se’ls va localitzar i detenir. Es tracta de dos homes de 39 anys i un de 25.

En l’escorcoll del vehicle, els Mossos hi van trobar diners en efectiu, una targeta de crèdit i deu femelles de cargol, l’element que presumptament utilitzaven per distreure les víctimes amb el mètode de la sembra.

Als tres detinguts se’ls imputa dos delictes de furt -un de consumat i un en grau de temptativa-, un de conducció temerària, posant en risc altres persones; i un de resistència a l’autoritat.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 123 persones.