QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Accions dels sindicats per l’1 de Maig a Osona

Al matí, CCOO i UGT es van concentrar davant l’Oficina de Treball de la Generalitat. Al vespre es va recuperar a Vic la manifestació de l’1 de Maig, aquesta vegada convocada per la CGT, COS i l’esquerra independentista d’Osona.


El 9 Nou
01/05/2014

Al matí d’aquest dimecres una vintena de sindicalistes d’UGT i CCOO es van concentrar davant l’Oficina de Treball de la Generalitat. Hi van denunciar la situació d’atur massiu, retallades en la protecció dels treballadors en atur i de la possible privatització del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC). També van explicar que a Osona s’estan invertint els mateixos recursos en formació d’aturats que abans de la crisi.

Al vespre, més d’un centenar de persones van participar en la recuperada manifestació de l’1 de Maig a Vic, que convocada per la CGT, COS i l’esquerra independentista, va anar des de la rambla Davallades fins la plaça del Carbó, on es va llegir un manifest.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 426 persones.