QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Casa Tarradellas augmenta un 8,9% la facturació i arriba als 1.500 milions

A finals de 2024, la companyia comptava amb 3.158 treballadors, 264 persones més que l’any anterior

Casa Tarradellas ha mantingut en els últims anys un creixement sostingut i ha tancat el 2024 amb una facturació de 1.501 milions d’euros, una xifra que suposa un increment del 8,9% respecte a l’any anterior. L’empresa ha fet públiques les dades ara com cada any i destaca que aquest creixement ha anat lligat a noves inversions, entre les quals destaca un segon molí, que ha entrat en funcionament aquest 2025, i que posiciona l’empresa com l’única elaboradora de pizzes a Europa que inclou dintre la seva cadena de valor el molinat del blat. La instal·lació ha tingut un cost de 25 milions d’euros i permet moldre 12,5 tones de blat per hora, una xifra que sumada a la de l’altre molí permet arribat a les 30 tones per hora. 

També durant l’any passat es va apostar per noves línies de pizzes i millores a les existents, la posada en servei d’un nou magatzem de matèries primeres, així com per noves línies de càrnics llescats i curats. D’altra banda, Casa Tarradellas ha treballat en 29 projectes d’R+D+I.

Hem realitzat inversions clau que reforcen la qualitat i la traçabilitat dels nostres productes. Amb el segon molí, que se suma al que vam posar en marxa el 2010, ens assegurem una traçabilitat completa del blat dels nostres productes i reforcem l’autonomia sobre un ingredient tan essencial com és la farina”, destaca Miquelina Saborit, Directora de Comunicació i Relacions Institucionals de Casa Tarradellas. 

A finals de 2024, la companyia comptava amb 3.158 treballadors, 264 persones més que l’any anterior, el que representa també un creixement del 7%. Des de l’empresa destaquen l’aposta per la creació d’ocupació entre els més joves ja que un 50% de la plantilla és menor de 40 anys i també que el 59% de l’equip el conformen dones. Per fomentar el talent dels diferents equips es van fer 1.112 cursos, que van suposar més de 65.000 hores de formació

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 245 persones.