Amb la intenció de subratllar l’atractiu comercial i la potencialitat econòmica de Centelles, l’Ajuntament va presentar dimarts la nova marca del municipi. L’enunciat “Centelles és màgia” ha de servir perquè la població projecti els seus actius a l’exterior.
Aprofitant el ganxo d’una de les activitats centrals del calendari –el Cau de Bruixes–, el consistori ha concretat una campanya que vol treure rendiment dels atributs econòmics, culturals i socials de Centelles.
La nova marca aglutinarà les iniciatives que s’organitzin al municipi, des de conferències fins a exposicions, passant per fires, mercats, visites guiades, festes, espectacles, premis i concursos. En destaquen, a banda del citat Cau de Bruixes, la Festa del Pi, la Fira de la Tòfona i el Concurs de Ratafia. El primer programa editat amb l’aixopluc de “Centelles és màgia” inclou les activitats planificades des d’aquest octubre fins al proper mes de gener.
L’alcalde, Miquel Arisa (PSC), va destacar la necessitat de treure rendiment a les potencialitats de la població en una època de dificultats, en què l’Ajuntament ha d’optar per la contenció de la despesa. “Hem de potenciar l’atractiu comercial de Centelles”, va explicar Arisa.
El primer tinent d’alcalde, Pep Paré, va recordar que el municipi “genera moltes activitats durant l’any que s’havien d’englobar en una marca”. Aquest diumenge arriba la primera cita marcada al calendari: el Mercat Anticrisi.