Banc Mediolanum segueix apostant per acompanyar a les famílies d’Osona en un context que ha fet evident que vivim en un entorn canviant en el qual els esdeveniments arreu del món impacten de manera directa en l’economia i, conseqüentment, en l’estalvi de les famílies catalanes.
Banc Mediolanum es diferencia per tenir un model d’assessorament personalitzat, en el qual cada client compta amb un assessor personal, amb noms i cognoms. Actualment l’entitat, que fa més de 20 anys que té presència a Osona, s’ha consolidat al territori i compta amb una oficina a Vic, situada a la Rambla de l’Hospital 25, amb 17 assessors financers, anomenats Family Bankers.
L’assessor és la persona que li dona la benvinguda a l’entitat i s’encarrega d’escoltar les seves necessitats. D’aquesta manera, el professional crea juntament amb cada persona una estratègia personalitzada segons el seu perfil de risc, les seves característiques i els seus objectius a curt, mig i llarg termini. És important destacar també que l’assessor té plena disponibilitat horària i es desplaça on al client li vagi millor.
La situació de cada persona és diferent i d’aquí la importància de comptar amb un vestit a mida que permeti a les famílies afrontar les seves necessitats i avançar cap a les seves fites de manera individualitzada. Però el paper de l’assessor no acaba aquí, sinó que segueix acompanyant a cada persona durant les diferents etapes de la seva vida. Amb el pas del temps poden evolucionar les circumstàncies i les prioritats, així que és imprescindible comptar amb el recolzament d’un professional del sector per ser capaç de mantenir l’estratègia fent els canvis oportuns.
Així mateix, l’assessor ajuda a mantenir la tranquil·litat i a prendre decisions alineades amb l’estratègia a llarg termini durant els moments d’incertesa. Aquesta és la millor opció d’evitar prendre decisions precipitades, sovint poc fonamentades i influenciades pel bombardeig d’informació que existeix avui en dia, i que poden anar contra els nostres propis interessos.
Aquest servei proper i serè es veu reflectit en la satisfacció dels clients. La consultora independent Stiga realitza cada any una enquesta sobre satisfacció al sector bancari espanyol en la qual participen les principals entitats del sector i que conclou que Banc Mediolanum és l’entitat amb els clients més satisfets durant els últims cinc anys.
L’aposta de la entitat pel territori no només és una oportunitat pels clients que volen comptar amb aquest servei personalitzat, sinó també per professionals del sector financer que volen desenvolupar la seva carrera en un model de futur, com a autònoms però amb el recolzament de Grup Mediolanum, una de les 112 entitats significatives europees supervisades pel Banc Central Europeu.
{{ comment.text }}