QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

El Grup Bon Preu va continuar creixent el 2010 malgrat el context de crisi

Suposa un 29,6% respecte a l’any anterior, amb un volum de vendes netes de 660 milions d’euros. El grup explica el seu bon moment per l’alt grau de fidelitat dels seus clients.

El 9 Nou
03/03/2011

Nota de premsa de Bon Preu

“El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat i Esclatoil, ha crescut un 29,6% durant l’exercici 2010, tancat el passat 28 de febrer.

Aquest augment suposa haver passat de 509,1 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2009, a 660 milions d’euros, el 2010. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,31%.

El grup valora de forma positiva aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu i Esclat, generen en el consumidor.

En els 151 supermercats del grup, l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir amb llibertat un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, i en aquest sentit destaca la del producte fresc.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 459 persones.