QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Esfosa ha de constituir el comitè d’empresa al carrer perquè el nou president està acomiadat

Dimarts al migdia es va constituir el nou comitè d’empresa resultant de les darreres eleccions sindicals. La singularitat és que el president, Manel Joan, està formalment acomiadat.

El 9 Nou
12/09/2014

La llista més votada, la de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) estava encapçalada per Manel Joan, on treballador que va ser acomiadat just abans de les eleccions. El mateix treballador assegura que se’l va acomiadar per representar un sindicat que la direcció no volia a l’empresa.

Manel Joan té prohibit l’accés a les instal•lacions d’Esfosa. Dimarts, a l’hora de constituir el comitè tampoc el van deixar entrar, tot i les negociacions que va mantenir a la porta de l’escorxador l’advocat que el representa amb la direcció.

Al final, el comitè d’empresa format per set representants de la COS, un d’UGT i una de CCOO es va constituir al carrer, a les portes d’Esfosa.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 370 persones.