QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Jornades sobre el porcí a Vic

Definir les estratègies a seguir al sector de la carn porcina és l’objectiu d’unes jornades que van començar ahir al Sucre de Vic i que s’allarguen fins avui.

El 9 Nou
09/10/2015

Ser més transparent a l’hora d’explicar d’on ve la carn és un dels reptes que hauran de superar els productors i distribuïdors de porc els propers anys. N’és, però, només un, perquè segons professionals del sector també caldrà segmentar més els consumidors i -sobretot- reduir els greixos, els sucres o la sal que porta la carn.

D’aquesta tendència, juntament amb la cerca de mètodes de producció més sostenibles o de menjar preparat se’n parla durant aquestes jornades que van començar ahir i en què es va destacar la salut de ferro del sector.

Aquesta exportació és ara clau i arriba fins Austràlia, Estats Units o el sud-est asiàtic. Mantenir-la és un dels reptes estratègics que es tractaran en aquestes jornades, que se celebren cada quatre anys i que aquest cop compten amb una seixantena d’inscrits.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 355 persones.