QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

La UGT guanya a les eleccions sindicals a grup Alvic, J. Viñas, Cárnicas Solà, Recollida de Residus d’Osona i Dinacil

A Cárnicas Solà fins ara hi havia majoria de CCOO i ara ho és d’UGT. Segons UGT, són a punt d’arribar als 495 delegats sindicals a Osona que tenien l’any 2008 abans de l’inici de la crisi.


El 9 Nou
24/07/2013

Nota de premsa de la UGT d’Osona

La UGT d’Osona agafa força a les eleccions sindicals

Els darrers mesos la UGT d’Osona ha guanyat i augmentat la representació sindical en tots els comitès d’empresa que s’han escollit representants sindicals a Osona.

Aquests són els resultats de les eleccions sindicals en Comitès d’Empresa a la comarca d’Osona els darrers dos mesos (Juny/Juliol):

Grup Alvic FR Mobiliario SL de Vic: 4 delegats d’UGT – 1 delegat CCOO (Fins ara 3 d’UGT-2 de CCOO)
Magatzem Frigorífic J Viñas SA de Vic: 5 delegats d’UGT (abans 3 d’UGT)
Cárnicas Solà SA de Gurb: 5 delegats UGT – 4 delegats de CCOO (Fins ara 3 d’UGT-6 de CCOO)
Recollida de Residus d’Osona, SL: 4 delegats d’UGT -1 de CCOO (fins ara 3UGT -2 CCOO)
Dinacil SL de Centelles (Grup Roquet): 5 delegats d’UGT (fins ara igual)

Aquests resultats són mostra de la bona feina d’acció sindical, la consolidació de l’equip de treball de la UGT d’Osona i reforcen la força i representativitat del sindicat a la comarca.

En aquests moments la UGT té 482 delegats i delegades sindicals i membres de comitès d’empresa a la comarca, i estem apunt d’arribar als 495 delegats i delegades sindicals que teníem l’any 2008 abans de l’inici de la crisi econòmica i laboral.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 543 persones.