QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit destinen recursos propis a la creació de plans d’ocupació

L’Ajuntament de les Masies de Voltregà ha incrementat les partides en polítiques educatives i socials els últims anys per fer front a la reducció de les aportacions de la Generalitat i el govern central.

El 9 Nou
19/12/2013

Només l’any passat el pressupost municipal va augmentar en un 318 per cent en aquest concepte per combatre la pobresa energètica en alguns casos o becar 15 nens perquè poguéssin participar al casal d’estiu. De cara a l’any vinent, tal com explica l’alcalde, Sergi Vilamala, l’aposta incrementa amb 120.000 euros destinats, exclusivament, a plans d’ocupació per donar a feina a 15 persones.

Treballaran en dues línies. La primera, per a aturats de llarga durada, que es podran dedicar al manteniment i conservació de l’espai públic. La segona, per a joves amb formació secundària o superior que es dedicaran a serveis de benestar. Una iniciativa similar es durà a terme a Sant Hipòlit, on aquest mateix dimecres la Generalitat els ha anunciat que no rebran cap ajut del pla de barris.

Els dos sindicats majoritaris a la comarca aplaudeixen la iniciativa i reclamen a la resta d’ajuntaments que prenguin exemple.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 369 persones.