QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Les tres associacions de comerciants de Vic continuen treballant conjuntament per desplegar la targeta de fidelització

Aquest Nadal, se sortejaran 5.000 euros en premis, repartits en 50 targetes de 100 euros.


El 9 Nou
04/12/2013

El perfil mitjà del client de les botigues de Vic és una dona de 45 a 60 anys, treballadora i que fa una despesa de 46 euros setmanals. Són dades obtingudes gràcies a la implantació de la targeta de fidelització, que un any després de la seva posada en funcionament ja té més de 10.500 persones. Actualment ja hi ha 152 comerços adherits a la campanya. Els primers objectius s’han complert, segons la regidora de Comerç i Turisme, Anna Erra.

Vic va posar en funcionament la targeta de fidelització juntament amb els comerciants de Vilafranca del Penedès. Ara s’hi ha sumat ja Santa Coloma de Gramenet i la Vall d’Aran i en breu s’hi sumaran tres ciutats més. L’objectiu és crear una xarxa a tot el territori català que permeti compartir promocions entre els clients i fer compres conjuntes per abaratir costos.

La implantació de la targeta també ha canviat la dinàmica de campanyes dels comerciants. S’ha substituit la gran campanya de Nadal per una campanya cada mes. Properament, entrarà en funcionament la targeta familiar, que acumularà descomptes amb les compres de cada membre de la família, i també la targeta financera, que integra la targeta de fidelització amb la del banc. Aquesta és la primera gran acció conjunta de les tres assocaicions de comerciants que hi ha a Vic. L’objectiu final, que podria ser realitat en breu, seria la fusió de les tres associacions, CentreVic, Remei-Estadi i Illa Gap, en una de sola.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 370 persones.