QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

L’ImpeVic i el DAR promouen un postgrau en vaquí de llet

Ramaders de la Catalunya Central van assistir a una sessió informativa sobre un nou projecte de formació en vaquí de llet, que es farà a les aules de formació d’ImpeVic.

El 9 Nou
23/01/2011

Nota de premsa de l’Ajuntament de Vic

“Una vuitantena de ramaders vinguts de diferents punts de la Catalunya Central van assistir divendres a la sessió informativa sobre el Postgrau d’“Emprenedoria en vaquí de llet” organitzat pel DAR amb el recolzament del mateix Institut Municipal (ImpeVic).

El programa d’aquesta emprenedoria consta de 280 hores lectives i tècniques que s’acabaran estenent al llarg d’ aproximadament 16 mesos. Les sessions formatives iniciaran el proper mes de març i es portaran a terme a les aules de formació de l’ImpeVic.

La regidora de Promoció Econòmica i vicepresidenta de l’ImpeVic, Mercè Vidal, va donar la benvinguda als assistents. Des de l’Ajuntament de Vic “recolzem la formació ja que és la nostra feina facilitar l’emprenedoria i el coneixement a qualsevol sector econòmic i, en aquest cas, estem davant d’un dels sectors més importants de la nostra comarca i de la Catalunya Central, ja que Osona és on s’hi concentren més explotacions de vaques de llet” va remarcar.

L’acte també va comptar amb la presència del gerent de la Cooperativa Plana de Vic, Josep Erra; el cap del Servei de formació agrària del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Rural, Joan Salvador Minguet; el coordinador del grup d’emprenedories, Carles Pedrós i del subdirector d’Innovació Rural del DAR, Jaume Sió.

El subdirector d’Innovació Rural del DAR va tancar la sessió assegurant aquest projecte “és una proposta de treball en comú molt important en temps de crisi” i va afegir que “el futur del sector és responsabilitats de tots” i “la família d’emprenedors del sector vaquí ha de tirar endavant conjuntament”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 365 persones.