Això vol dir que van participar en plans de millora de les seves competències bàsiques i tècniques, van rebre formació i van participar en projectes de treball als barris. En total, l’oficina va inserir 53 persones al mercat laboral, amb l’ajuda de ‘Les Claus’, una nova eina d’assessorament en el procés de recerca de feina. En l’àmbit de consultoria per a les empreses, l’OPE en va atendre més de 550, amb programes de consolidació empresarial i creació d’empreses.
Pel que fa a la promoció del territori, l’Oficina de Promoció Econòmica de Manlleu va impulsar fires com el Badanadal, la Fans Clàssic o el Porc i la Cervesa, que van registrar més de 60.000 visitants, així com també diverses campanyes de dinamització del comerç local. Entre els reptes de l’OPE per al 2013, hi ha l’impuls d’una nova línia estratègica de promoció de l’economia social i solidària.
A l’OPE hi treballen 27 persones entre els Serveis d’Empresa, Ocupació i Formació, Medi Ambient i Fires i Mercats, amb un pressupost de 3,17 milions d’euros.