Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Campanya a Bon Preu per posar en valor la feina al supermercat

Un estudi intern revela que el 81,7% de la població considera que la feina als supermercats no està ben valorada

Sota el nom de “Vestits d’orgull”, el Grup Bon Preu vol reivindicar el valor de les diferents feines que hi ha en un supermercat. La campanya consta d’un petit vídeo on sis treballadors de diferents àrees descriuen les seves tasques.

Gradualment s’aniran introduint els nous uniformes que porten missatges com “seguim essent essencials” o “l’ofici d’alimentar un país”. D’aquesta manera, l’empresa vol combatre el resultat d’un estudi propi que conclou que el 81,7% de la població considera que la feina als supermercats no està ben valorada.

“Creiem necessari trencar els mites que existeixen a l’imaginari social, amb dades fefaents i demostrant que és una feina de valor”, segons Albert Aranda, director de Persones de Bon Preu. El 98% de la plantilla té contracte indefinit, afegeix.

LA PREGUNTA

La cimera del clima que es fa a Bakú acabarà amb avanços per frenar el canvi climàtic?

En aquesta enquesta han votat 531 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't