L’empresa promofarma.com, impulsada pel centellenc David Masó, juntament amb José Miguel Pulido i Adrià Carulla, ha tancat una nova ronda de finançament de tres milions d’euros i en prepara dues més de la mateixa quantitat per encetar la seva internacionalització. En aquesta ronda, l’inversor principal és Atresmedia. L’any passat ja va obtenir la mateixa quantitat amb la incorporació dels socis Kibo Ventures i Vitamina K, que se sumen a la família Carulla i altres family office. Cap dels socis té més d’un 20% de les accions.
Promofarma.com és un portal de venda de productes de salut i bellesa a través de les farmàcies. Compta amb més de 250 farmàcies a tot l’Estat; els 150.000 compradors que té poden recollir el que compren a través de la web. El negoci està en el 15% de percentatge sobre les vendes que fan dels més de 20.000 referències que tenen en productes. El portal s’ha especialitzat únicament en aquests productes i té l’objectiu de consolidar-se com a líder a Espanya i encetar la internacionalització l’any que ve.