QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Sodeca ha comprat La Barricona de Ripoll per 1,4 milions d’euros

L’empresa osonenca Sodeca, que el mes de març passat va signar un conveni amb l’Ajuntament de Ripoll, pagarà un total d’1,4 milions d’euros per l’adquisició del polígon industrial de La Barricona.


El 9 Nou
05/10/2010

L’empresa osonenca Sodeca, que el mes de març passat va signar un conveni amb l’Ajuntament de Ripoll, pagarà un total d’1,4 milions d’euros per l’adquisició del polígon industrial de La Barricona, segons es va fer públic en el ple municipal de Ripoll.

Precisament en el ple es va aprovar un annex al conveni signat entre les dues parts, perquè en el procés de tramitació es va detectar un augment dels metres quadrats de parcel·la. La nova superfície delimitada és de 16.530m2, davant de la inicial, que era de 15.397m2. Segons va explicar el regidor Jaume Camps, l’augment d’aquests 1.132m2 no representarà més sostre ni edificabilitat, “per tant, s’ha determinat un preu més baix”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 390 persones.