En bona mesura, provenien de l’àrea metropolitana de Barcelona. La valoració de la regidoria de Turisme i de les empreses i entitats que hi participen és positiva, i de cara al 2014 el pack de Vic continua i incorpora novetats.
La visita d’un dia a la ciutat es pot fer durant tota la setmana, però els dissabtes comença amb un passeig pel mercat setmanal. Després hi ha el taller de fuet, i els visitants dinen, amb un menú a base d’embotits i productes de la terra. A la tarda, van al Museu Episcopal i pugen al campanar de la catedral. A dalt, com a novetat, ara s’hi oferirà una actuació musical, a càrrec d’alumnes de l’escola de música de Vic. El passeig pel centre històric i per la part comercial completen la jornada del pack, que costa 25 euros. A través de l’anomenat súperpack, el públic també pot anar amb burricleta per l’anella verda, fer una volta amb caiac pel pantà de Sau o sobrevolar la plana de Vic en globus.
D’altra banda, l’oficina de Turisme afegeix dos nous productes en el marxandatge relacionat amb Vic. Són el calendari amb fotografies i explicacions d’espais històrics de la ciutat, obra de Jordi Ortiz i Toni Casassas, i el retallable dels gegants que ha ideat David Sunyer. Tan el calendari com el retallable dels gegants es poden adquirir a l’Oficina de Turisme i també en algunes botigues de Vic.