QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Un any després de posar en marxa el pack de Vic, se’n vol ampliar la difusió a través de la ciutats amb les que col·laboren

Des de la seva posada en marxa el desembre de l’any passat, unes 230 persones han visitat la capital osonenca a través del pack de Vic, la proposta turística per conèixer la ciutat durant un dia.

El 9 Nou
06/12/2013

En bona mesura, provenien de l’àrea metropolitana de Barcelona. La valoració de la regidoria de Turisme i de les empreses i entitats que hi participen és positiva, i de cara al 2014 el pack de Vic continua i incorpora novetats.

La visita d’un dia a la ciutat es pot fer durant tota la setmana, però els dissabtes comença amb un passeig pel mercat setmanal. Després hi ha el taller de fuet, i els visitants dinen, amb un menú a base d’embotits i productes de la terra. A la tarda, van al Museu Episcopal i pugen al campanar de la catedral. A dalt, com a novetat, ara s’hi oferirà una actuació musical, a càrrec d’alumnes de l’escola de música de Vic. El passeig pel centre històric i per la part comercial completen la jornada del pack, que costa 25 euros. A través de l’anomenat súperpack, el públic també pot anar amb burricleta per l’anella verda, fer una volta amb caiac pel pantà de Sau o sobrevolar la plana de Vic en globus.

D’altra banda, l’oficina de Turisme afegeix dos nous productes en el marxandatge relacionat amb Vic. Són el calendari amb fotografies i explicacions d’espais històrics de la ciutat, obra de Jordi Ortiz i Toni Casassas, i el retallable dels gegants que ha ideat David Sunyer. Tan el calendari com el retallable dels gegants es poden adquirir a l’Oficina de Turisme i també en algunes botigues de Vic.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 429 persones.