Arrenca una nova temporada d’EL 9 TV amb el retorn dels programes clàssics i també novetats. El pal de paller de la programació continua sent El 9 informatiu (de dilluns a divendres a les 20.30 h), on Judit Lechón presenta les principals informacions de cada jornada d’Osona i el Lluçanès. Amb l’edició de Guillem Rico, El 9 informatiu es reinventa cada any per oferir una cobertura cada vegada més complexa de tot el que passa a casa nostra, reforçant també l’aposta pel digital i la complementació de les notícies a les xarxes. La informació es completa amb el Notícies en Xarxa matí, en què cada matí de 7 a 8 arrenquem el dia amb informació, i també amb l’edició cap de setmana (20.30 h), presentada per Núria Perera.
També torna a la graella el Torn de tarda (de dilluns a divendres a les 18.30 h), el magazín que cada dia, en directe, apropa històries diferents a l’espectador amb pluralitat de veus repartides per la Catalunya Central. Continua l’aposta pels esports, amb l’EK0 (dilluns a les 21 h) com a plat fort, amb el repàs esportiu del cap de setmana, i amb la segona temporada de l’Aixeca i pica (dilluns a les 22 h), el primer programa de televisió dedicat a l’hoquei patins, un coproducció d’EL 9 TV, Canal Reus i Canal 21. Amb la coordinació de Queralt Arias l’espai ens apropa cada setmana històries, entrevistes i curiositats d’aquest esport. També guanyen pes les retransmissions esportives a l’En joc (dissabtes i diumenges a les 16 h), amb els dissabtes dedicats a l’hoquei amb partits d’OK Lliga, i els diumenges dedicats al futbol, amb la Tercera Federació i Lliga Elit.
Programació pròpia · Temporada 2026-2027
De dilluns a divendres
Informació
El 9 informatiu
Les principals informacions de cada jornada d’Osona i el Lluçanès, amb una aposta reforçada pel digital i les xarxes.
Presenta Judit Lechón · Edita Guillem Rico
Magazín en directe
Torn de tarda
Cada dia, històries diferents amb una pluralitat de veus repartides per la Catalunya Central.
Presenten Núria Perera i Guillem Rico
Magazín matinal
El 9 matí
El magazín matinal coproduït amb EL 9 FM, també per televisió.
Presenten Agustí Danés i Isaac Moreno
Cada vespre, un programa
Esports
Esports KM0 · EK0
El plat fort esportiu de la setmana: el repàs de tot el que ha donat de si el cap de setmana.
Hoquei patins
Aixeca i pica
El primer programa de televisió dedicat a l’hoquei patins: històries, entrevistes i curiositats. Coproducció amb Canal Reus i Canal 21.
Coordina Queralt Arias
Jocs de taula
Movem fitxa
Els jocs de taula, entre la divulgació i les entrevistes.
Presenta Jordi Pota
Arts escèniques
La tramoia
El dimecres és el dia del teatre, la dansa i totes les arts escèniques.
Presenta Jordi Sunyer
Actualitat política
Angle obert
La redacció d’EL 9 NOU entrevista els càrrecs electes del territori.
Redacció d’EL 9 NOU
Entrevistes
… i bona lletra
Cada setmana, tres veus rellevants de l’àmbit català. També a la resta de televisions locals a través de La Xarxa.
Presenta Jordi Vilarrodà
Cap de setmana
Informació
NEX Cap de setmana
L’edició de cap de setmana del Notícies en Xarxa. Entre setmana, el NEX matí obre el dia de 7 a 8 h.
Presenta Núria Perera
Magazín
Què hi ha de 9?
Estrena horari i guanya presència a la graella televisiva.
Presenta Isabel Campos
Retransmissions
En joc
Dissabtes, hoquei amb l’OK Lliga. Diumenges, futbol de Tercera Federació i Lliga Elit.
Tota la programació d’EL 9 TV es pot veure en directe i a la carta a EL9NOU.CAT, i també a LaXarxa+.
El dimarts arriba una de les novetats de la temporada, el Movem fitxa (21 h), un programa dedicat als jocs de taula presentat per Jordi Pota, on es combina la divulgació amb entrevistes. El dimecres continua sent el dia de les arts escèniques amb La tramoia (21 h), amb Jordi Sunyer al capdavant. I el dijous està dedicat a l’actualitat política amb Angle obert (21 h), l’espai en què la redacció d’EL 9 NOU entrevista càrrecs electes. El divendres tanca la setmana l’… i bona lletra (21 h), el programa d’entrevistes presentat per Jordi Vilarrodà, en què cada setmana passen tres veus rellevants d’àmbit català. L’espai es distribueix també per la resta de televisions locals a través de La Xarxa.
La programació pròpia es completa amb els espais coproduïts amb EL 9 FM, com El 9 matí (de dilluns a divendres a les 8 h), el magazín matinal presentat per Agustí Danés i Isaac Moreno. També s’emet per televisió el Què hi ha de 9? (dissabte a les 12.30 h), amb Isabel Campos, que estrena horari i augmenta la presència en la graella televisiva.
L’oferta televisiva es complementa amb un ampli ventall de programes especials, on cada vegada té més pes el directe, i amb les coproduccions amb La Xarxa. Entre d’altres destaquen l’espai 180 graus (de dilluns a divendres a les 19 h) o Efecte mosaic (de dilluns a divendres a les 16.30 h). Tota la programació d’EL 9 TV es pot veure també en directe i a la carta a EL9NOU.CAT i LaXarxa+.
La presentació de la nova programació d’EL 9 TV i EL 9 FM es farà dissabte en el marc dels vesprejos de l’Era del Sot, de Vic. La festa serà de les 5 de la tarda a les 11 de la nit. A les 7, es farà en directe des de l’Era del Sot un programa que es podrà seguir en directe també per EL 9 TV.