Les obres de desdoblament de la carretera C-17 fins a Ripoll estan a punt d’acabar. De fet, des de dimecres que ja es pot tornar a circular per un dels dos carrils de pujada, en direcció a Ripoll, que segueix el traçat antic.
Durant unes quantes setmanes ha estat tancat al trànsit per fer-hi l’asfalt nou i arreglar alguns detalls. Durant aquest temps, els vehicles han hagut de circular pels dos carrils del traçat nou, un de pujada i un de baixada.
Ara ja només falten petits retocs perquè ja es pugui circular pelsquatre carrils. Tot i que encara no s’ha fet oficial el dia de la inauguració, és molt probable que finalment sigui el dijous 30 de juny.
Tot i així, no es descarta que s’obri al trànsit durant el pont de Sant Joan. Els quatre carrils arriben a Ripoll 19 anys després que arribessin a Vic.