QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El desdoblament de la C-17 fins a Ripoll, a punt per a la inauguració

A falta de confirmar la data, podria ser el proper dijous 30 de juny. No es descarta, però, que per Sant Joan ja es pugui circular per tots quatre carrils. Serà una fita històrica en la comunicació entre Osona i el Ripollès.


El 9 Nou
20/06/2011

Les obres de desdoblament de la carretera C-17 fins a Ripoll estan a punt d’acabar. De fet, des de dimecres que ja es pot tornar a circular per un dels dos carrils de pujada, en direcció a Ripoll, que segueix el traçat antic.

Durant unes quantes setmanes ha estat tancat al trànsit per fer-hi l’asfalt nou i arreglar alguns detalls. Durant aquest temps, els vehicles han hagut de circular pels dos carrils del traçat nou, un de pujada i un de baixada.

Ara ja només falten petits retocs perquè ja es pugui circular pelsquatre carrils. Tot i que encara no s’ha fet oficial el dia de la inauguració, és molt probable que finalment sigui el dijous 30 de juny.

Tot i així, no es descarta que s’obri al trànsit durant el pont de Sant Joan. Els quatre carrils arriben a Ripoll 19 anys després que arribessin a Vic.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 706 persones.