QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El jurat popular declara culpable l’acusat d’esquarterar la seva dona a Alcover

Durant l’època en què es va produir el crim, ara fa un any, Domingo Miguel Claros treballava a Sant Vicenç i viviva entre setmana en una pensió de Manlleu. Durant el judici que s’ha fet aquesta setmana a l’Audiència de Tarragona, havia atribuït l’assassinat a uns altres dos homes.


El 9 Nou
26/02/2011

Un jurat popular ha declarat culpable d’un delicte d’assassinat l’home acusat de matar la seva dona al domicili conjugal, a Alcover (Alt Camp), esquarterar-la i escampar les seves restes per una autopista el febrer de l’any passat.

El tribunal popular que aquesta setmana ha seguit a l’Audiència de Tarragona el judici contra Domingo Miguel C.P., de 40 anys, ha emès aquest divendres a la tarda el seu veredicte, que declara culpable per unanimitat l’acusat, segons que han informat fonts judicials.

També per unanimitat, el jurat el considera responsable d’un delicte de trencament de condemna, ja que va cometre el crim poques hores després d’acceptar un ordre d’allunyament de dos anys dictada per un jutjat de Valls per maltractaments en l’àmbit domèstic.

Respecte el delicte de profanació de cadàver, no s’ha produït la unanimitat de, almenys, set dels membres del jurat, i l’han declarat no culpable.

El crim va tenir lloc el 9 de febrer de 2010 quan, segons el fiscal, Miguel C.P. va matar a punyalades la seva dona, la ciutadana bielorussa Victòria S., de 36 anys, al domicili conjugal, ubicat a la urbanització Serradalt d’Alcover.

Després, va esquarterar el cadàver, va introduir les restes en bosses d’escombraries i les va anar deixant al llarg de l’AP-7, entre El Vendrell (Baix Penedès) i Parets del Vallès (Vallès Oriental).

En les conclusions provisionals, la fiscalia demanava per al processat 18 anys i 5 mesos de presó i una indemnització de més de 130.000 euros -43.682 per a cada un dels tres fills de la víctima- pels delictes d’assassinat, trencament de condemna i profanació de cadàver.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 575 persones.