ACN – La imatge personal també preocupa durant el confinament i, especialment, ara que ja es pot començar a sortir al carrer. Amb les perruqueries tancades, el tint de cabell és un dels productes més sol·licitats tant en grans supermercats com en petites drogueries.
En el cas del grup Bon Preu i Esclat, la venda dels tints s’ha incrementat un 130% respecte fa un any.
Les perruqueries podran obrir a partir d’aquest dilluns, però ja són moltes setmanes amb la persiana abaixada i això ha fet que molta hagi optat per espavilar-se i tenyir-se ells mateixos. És el cas de la Sílvia, que aquest dimecres ha decidit fer el pas i comprar un tint a la seva botiga de confiança per provar-ho. “No ho he fet mai, però ara em fa vergonya sortir al carrer i no em sento bé”, ha explicat.
L’augment de la venda d’aquest producte s’ha notat especialment a les grans superfícies, ja que molta gent prefereix comprar-ho tot en un sol lloc per estalviar-se desplaçaments. En el cas del grup Bon Preu i Esclat, on la venda de tints i productes relacionats ha crescut un 130% respecte les mateixes dates de l’any passat.
{{ comment.text }}