QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El Voltregà no serà a la final

L’Alcorcón i el Biesca Gijón jugaran aquest diumenge la final de la Copa de la Reina que es disputa aquest cap de setmana a Sant Hipòlit. Les amfitriones, el Club Patí Voltregà, han perdut la seva semifinal contra les asturianes per 2 a 3. Abans, l’Alcorcón s’ha imposat al Reus als penals.


El 9 Nou
13/04/2013

Les de Sant Hipòlit havien forçat la pròrroga després de remuntar dues vegades un marcador advers (0 a 1 i 1 a 2). L’empat a 2 l’havien aconseguit a dos minuts del final del partit.

S’ha repetit exactament el mateix marcador i en les mateixes circumstàncies (2 a 3 i amb gol d’or a la primera meitat de la pròrroga), que en el partit de l’any passat, que llavors va ser la final.

Pel que fa a l’Alcorcón, s’ha imposat al Reus als penals després que partit i pròrroga acabessin amb empat a 3 gols.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 392 persones.