Durant tot ahir, els equips van resseguir el riu i rastrejar la zona però no van trobar cap indici clar. La dona, de complexió normal, cabell clar i amb ulleres, va sortir a les vuit del matí a fer la passejada de cada dia pel mig del poble i no va tornar a casa.
Juntament amb altres cossos de seguretat i diversos voluntaris, els bombers van treballar durant tot el dia en el dispositiu de recerca de la dona, però a les set de la tarda van abandonar-lo perquè no es va trobar cap indici clar.
La dona, de complexió normal, cabell clar i amb ulleres, va sortir a les vuit del matí a fer la passejada de cada dia pel mig del poble i no va tornar a casa. Els familiars van avisar de la desaparició a les nou del vespre.
Al llarg d’aquest divendres, els Bombers han rastrejat una zona denominada el Poquí i també han resseguit el riu, però no han localitzat res. En total, vuit mitjans terrestres i un helicòpter han treballat en la recerca.