Els estudiants de la UVic-UCC s’han adaptat al teletreball durant el confinament. La durada mitjana de connexions a les plataformes de docència virtual com Moodle o el Campus Virtual ha crescut fins a un 150% al llarg dels últims dos mesos. En aquest moment, la mitjana és de 109.000 accessos setmanals, mentre que abans de suspendre la docència a les aules era de 71.000 accessos. Segons la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Cristina Vaqué, això demostra “l’alt grau de compromís de ‘estudiantat i el professorat”. Vaqué diu que aquesta activitat ja es va notar tot just començar el confinament.
De les enquestes que es fan periòdicament entre professors, es desprèn que un 61% dels estudiants es connecten cada dia amb els seus professors. El nombre de materials docents que aquests pengen també s’ha multiplicat, i en només dos mesos s’han afegit 13.000 propostes a les 70.000 que ja hi havia abans. Més de la meitat de docents també han publicat vídeos i més de la tercera part, han presentat les matèries amb àudios o animacions. En els darrers dies, a mesura que es va acabant el curs, també s’han pogut registrat més proves avaluatives. Se’n fa una mitjana de més de 600 a la setmana, entre els campus de Vic i de Manresa.
{{ comment.text }}