Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Endreçant la sobreoferta a la tele

L’osonenc Eudald Domènech és director gerent de l’empresa TVUP Media Telecom, que ha llançat al mercat Tivify, una plataforma que agrega més de 80 canals de televisió

L’osonenc Eudald Domènech ha presentat juntament amb el seu soci, Francisco Sáez, la plataforma Tivify a través de l’empresa TVUP Media Telecom. Es tracta d’una plataforma televisiva independent que agrega i ordena més de 80 canals aplicant funcionalitats avançades i personalitza els continguts per a cada usuari. Els dos emprenedors han desenvolupat una tecnologia pròpia basada en el big data i la intel·ligència artificial que és capaç d’analitzar i filtrar aquesta sobreoferta de canals que hi ha i fer un catàleg personalitzat per a cada usuari en funció del que li agrada.

Això simplifica la decisió de veure una o altra cosa. Els usuaris poden accedir a qualsevol contingut des de diferents dispositius: televisors i reproductors multimèdia, Android TV, mòbils, tauletes i ordinadors. També permet l’ús de múltiples pantalles, reiniciar els programes en directe, recuperar continguts ja emesos, gravacions del núvol i la possibilitat de controlar la reproducció del directe i el diferit. L’empresa surt al mercat amb dos plans, el bàsic i el premium. El primer inclou canals TDT, autonòmics i locals (entre els quals ja hi ha EL 9 TV), internacionals i de nínxol i es pot fer servir a cinc dispositius amb un mateix compte a un preu de 4,99 euros al mes. El premium té un cost de 6,99 euros al mes, permet vincular fins a vuit dispositius i inclou més canals temàtics. La plataforma agrega les plataformes actuals com Netflix, HBO, Amazon Prime Video o Disney+ i Francisco Sáez assegura que “tenim el rigor tècnic per assegurar a aquestes plataformes que els seus continguts no seran piratejats i estan securitzats”.

La plataforma també dona servei a les operadores que ofereixen continguts: ho fa a través de Tivify PRO, una solució enfocada a les operadores de proximitat i OMV que els permet competir amb les grans operadores oferint també televisió i entreteniment. Tot això a un preu competitiu i sense la necessitat de realitzar inversions.

Domènech explica que Tivify ha estat creada per “reunir l’entreteniment de tots els usuaris de manera fàcil i assequible” i donar servei també als anomenats cord-cutters, “aquells consumidors que no volen pagar més i prefereixen contractar ample de banda i mòbil a una operadora assequible i de qualitat i fer-se ells el paquet d’entreteniment”. Tant ell com Sáez porten més de 20 anys d’experiència en el món televisiu i d’internet. TVUP Media Telecom té seus a Barcelona, Madrid i Santiago de Xile. L’any 2018 va facturar 2,1 milions d’euros.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.