QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Ensenyament fa marxa enrere i no tancarà el curs vinent l’escola El Castell de Tona

Sí que es farà, però, la integració progressiva amb l’escola l’Era de Dalt tal i com demanava l’Ajuntament i la comunitat educativa del municipi després de l’anunci de la conselleria que preveia tancar el curs vinent l’escola El Castell.

El 9 Nou
21/02/2013

Ahir a la tarda, el Departament d’Ensenyament va comunicar a l’Ajuntament i els directors dels dos centre implicats que El Castell continuarà oberta el curs vinent però sense acceptar matrícules de P3. D’aquesta manera permetrà als equips directius dels dos centres treballar amb una integració progressiva i fer les reformes necessàries a l’Escola Era de Dalt per acollir tots els alumnes.

El Departament d’Ensenyament ha escoltat la petició conjunta que li van fer arribar l’Ajuntament, amb una moció aprovada per unanimitat pel ple, i els consells escolars dels dos centres. Consideraven que la desaparició el curs vinent d’El Castell podia suposar un problema pels alumnes dels dos centres, ja que a l’escola on anirien a parar el centenar d’alumnes no té el suficient espai i que el canvi sobtat de model educatiu podia ser traumàtic pels alumnes.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 543 persones.