QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Estalviar energia, clau

Vic posa en marxa accions per fomentar-lo

Per contribuir a l’estalvi energètic, però sobretot a abaratir les factures de les famílies amb menys recursos, l’Ajuntament de Vic ha impulsat un seguit d’accions preventives en l’àmbit de la pobresa energètica. Es porten a terme en els blocs d’habitatges de protecció oficial de la ciutat.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 733 persones.