QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Felip Puig visita les policies de Vic, Manlleu, Torelló i Tona per presentar un nou sistema de comunicació amb els Mossos

Aquestes quatre policies municipals estan interconnectades amb els Mossos d’Esquadra a través del programari Sipcat. Així, els diferents cossos poden compartir informació, millorar l’organització en les intervencions que han de fer i també perfeccionar la prevenció de delictes i faltes.


El 9 Nou
22/03/2012

Puig va assistir a reunions de les respectives juntes de seguretat local. De Vic va dir que és una ciutat més segura des de fa un any.

En els casos de Torelló, Manlleu i Tona la visita del conseller va servir també perquè aquests municipis s’adherissin a la xarxa Rescat, de la qual ja forma part Vic. Es tracta de la xarxa de radiocomunicacions dels cossos operatius del Departament d’Interior i d’altres agents públics relacionats amb la gestió de les emergències de Catalunya com els Mossos d’Esquadra, els Bombers, el Servei d’Emergències Mèdiques, els Agents Rurals, l’Agència Catalana de l’Aigua, la Direcció General de Protecció Civil i les policies locals.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 809 persones.