Un camioner va resultar ferit de gravetat aquest dilluns en un accident a la C-25 en un xoc amb un altre camió. Va tenir lloc al voltant de les 5 de la tarda a Coll de Ravell en direcció Vic just al túnel que delimita la separació entre Osona i la Selva, a l’altura d’Espinelves i Arbúcies.
Tal com es pot veure a la imatge, tot apunta que el camioner que va resultar més ferit va encalçar per darrere al davant. Segons fonts del Servei Català de Trànsit, va ser traslladat en estat crític a l’Hospital Trueta de Girona amb helicòpter. Fins a l’Eix Transversal, s’hi van desplaçar altres efectius del SEM, Bombers i Mossos d’Esquadra.