QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Impulsen a Osona una plataforma unitària per la despenalització de l’avortament

Hi ha convocada una reunió aquest dimarts al Casal Claret de Vic. De moment per organitzar un acte unitari pel 8 de març, però amb la idea de treballar més enllà d’aquesta data.


El 9 Nou
20/01/2014

Comunicat de l’Assemblea pels Drets Socials d’Osona

L’ASSEMBLEA PELS DRETS SOCIALS D’OSONA IMPULSA UNA PLATAFORMA UNITÀRIA PER LA DESPENALITZACIÓ DE L’AVORTAMENT

L’Assemblea pels Drets Socials d’Osona, a proposta d’algunes persones que treballen en els moviments socials de la comarca, impulsa una plataforma unitària de lluita contra la nova llei de l’avortament del govern espanyol i per la despenalització de l’avortament.

De moment, es planteja el repte d’organitzar un acte unitari el pròxim dia 8 de març. Però amb la idea que el treball conjunt vagi més enllà d’aquesta data.

Per això, s’ha convocat una reunió preparatòria aquest dimarts dia 21 de gener a tres quarts de nou del vespre al Casal Claret de Vic.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.