El lliurament a casa de la ninotaire, a Vic, que servirà a l’empresa per promocionar el nou servei, constava tant de producte fresc com de no fresc. Pilarín Bayés ha comparat aquest servei amb el que li feia Francesc Miralpeix, fins fa dos anys propietari d’una botiga de queviures del barri al qual ella telefonava quan necessitava la compra i l’hi portaven. La diferència ara és que, amb l’aplicació de les noves tecnologies, canvia el telèfon per l’ordinador o el telèfon mòbil i pot veure i triar exactament el producte que vol. Són més d’11.500 referències, segons explica Susanna Juan, responsable de premsa del grup de distribució. “Amb el servei es permet al client optar a qualsevol possibilitat de compra: directament al supermercat, fent la compra online i recollint-la a un dels punts de recollida o rebent-la a casa directament”. De fet, els vehicles amb què es reparteix tenen tres temperatures diferents per servir els productes congelats, frescos i secs.
Aquesta primera setmana, el servei s’ha fet a Vic i en els propers tres mesos s’anirà fent de forma gradual a Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta. “Un cop es consolidin aquests espais, el servei s’anirà estenent com una taca d’oli”, diu Juan. Bayés explica que és un bon servei per a ella i sobretot “per la compra mensual habitual en el meu cas, perquè a casa no saps mai quanta gent hi haurà a menjar cada dia”, mentre li deixen les caixes de la compra directament a la cuina. Aquest servei té un preu en funció del dia i la franja horària de lliurament, tot i que acabarà sent una tarifa plana.
{{ comment.text }}