QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La CUP acusa l’alcalde de Vic de trobar correcta només la seva manera de fer independentisme

La CUP es lamenta en un comunicat que a l’alcalde no li agradés la moció que volen presentar al ple de dilluns sobre la insubmissió fiscal de l’Ajuntament. La mateixa moció, recorda, la CUP, la van consensuar a Berga, on l’alcalde també és de CiU.


El 9 Nou
28/02/2012

El grup independentista també lamenta que la moció sobre la reforma laboral no la deixin presentar en el ple a representants de CCOO i UGT. Segons la CUP, l’alcalde “nega el dret a la participació ciutadana”.

El comunicat també explica que en la junta de portaveus d’ahir “Vila d’Abadal ha volgut alliçonar la portaveu de la CUP, Georgina Rieradevall, sobre quines propostes ha de portar al ple i quines no”, oblidant, segons ells, que “és cada grup municipal qui decideix les mocions que porta al ple per ser debatudes i votades”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 492 persones.