QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La plataforma Recuperem el Graell de Vic reclama un nou ús a 40 hectàrees abandonades per l’esclat de la bombolla immobiliària

La nova plataforma Recuperem el Graell, formada per diferents entitats i associacions socials i veïnals, ha convocat una castanyada aquest dissabte, a les 12 del migdia, per recollir idees de possibles usos de l’espai.

El 9 Nou
07/11/2013

Les urbanitzacions del Graell i la Bòbila, que pràcticament havien d’unir amb un nou barri Vic i la Guixa, estan completament aturades i abandonades a causa de la crisi immobiliària. En lloc dels 2.800 habitatges que s’hi havien de construir només hi ha vegetació incontrolada sobre els carrers que s’hi van començar a traçar i el clavegueram que s’hi va construir. Ara, una nova plataforma demana transparència a les administracions i ha convocat una castanyada per aquest dissabte on recolliran propostes sobre els futurs usos de l’espai.

Anteriorment en aquests terrenys hi havia hagut un camp d’aviació i abans de començar la urbanització fallida nombrosos camps de cultiu. Des de la plataforma també denuncien el perill que suposa tenir un espai en aquestes condicions ja que hi ha precedents com l’incendi de l’estiu del 2012.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 370 persones.