L’Aula Magna de la UVic-UCC acollirà durant dos dies –dilluns i dimarts– un total de nou ponències i una taula rodona al voltant de les noves tendències del màrqueting i la comunicació empresarial. Hi passaran 13 ponents diferents, entre els quals destaquen experts d’àmbit internacional com el publicista Lluís Bassat –que per qüestions de seguretat per la pandèmia farà la ponència en format virtual– i directius d’empreses com BBDO & Proximity, Svenson Corporation, Cromology, la CCMA, TBWA, Omnicom Media Group, ASAP o Veritas, entre d’altres. Pensades com un espai de reflexió, és també un pas més “del centre per unir el món de l’empresa amb el món universitari, de cara a la transmissió de coneixement i marcar tendències futures en un món altament canviant”, segons Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació. Les jornades seran inaugurades dilluns en format virtual pel conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, i David Coral, president i CEO de BBDO & Proximity Iberia i membre de BBDO Worldwide (xarxa d’agències de publicitat mundial), farà la primera conferència titulada “La rellevància de la comunicació”. Destaca dilluns la ponència de Lluís Bassat, fundador del grup Bassat, Ogilvy Espanya, “Com dinamitzar l’economia de la seva empresa?”.
Dimarts hi haurà entre altres una ponència amb Jordi Pi, productor executiu de continguts digitals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), i Àlex Marquina, director d’estratègia de la marca CCMA, que radiografiaran el concepte de televisió líquida. Seran presentats per Natàlia Peix, periodista d’EL 9 TV, que, juntament amb EL 9 NOU, són col·laboradors de les jornades. Altres empreses, com Seidor i Casa Tarradellas, i entitats com La Cambra o Eserp també són patrocinadors de l’acte. Dimarts també hi haurà una taula rodona al voltant de la comunicació verda i la nova economia amb Silvio Elias, director general de Veritas; José María Batalla, soci fundador de Casa Carlota & Friends, i Josep Burgaya i es clourà la jornada amb la ponència d’Ana Palencia, directora de Comunicació d’Unilever España.
Santiago Jordan: “Tenim un panell de ponents de primer nivell”
El coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació de la UVic i organitzador de les jornades explica que “hi ha un panell de ponents de primer nivell que permetran posar sobre la taula les últimes tendències en aquest món i aportar al territori coneixements nous com el màrqueting 4.0”. Es refereix a noves maneres de donar-se a conèixer com la incorporació del propòsit social, l’anàlisi dels consumidors o l’omnicanalitat. Jordan considera que en dos dies i cada dia des de les 9 del matí fins a les 7 de la tarda es “tindrà una visió global del sector després d’un any marcat per la Covid” que ha permès que s’avancés en un any el que s’hauria fet en cinc pel que fa a les noves tecnologies en el camp de la comunicació. “Ara es tracta de saber aprofitar l’oportunitat”, diu. Les jornades es podran seguir a l’Aula Magna i per streaming.
{{ comment.text }}