QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’ACN treballarà a les instal·lacions de la Universitat de Vic

L’acord en forma de conveni el van signar dijous el rector de la UVic, Jordi Montaña, i el director de l’ACN, Saül Gordillo, en el que va ser un dels seus últims actes com a responsable de l’Agència abans de ser rellevat.

El 9 Nou
09/04/2011

El rector de la UVIC, Jordi Montaña, i el director de l’ACN, Saül Gordillo, van signar dijous un acord de col·laboració que permetrà als redactors de la delegació de l’ACN a comarques centrals aprofitar les instal·lacions de la UVIC i acollir estudiants de la Facultat d’Empresa i Comunicació per fer pràctiques formatives en periodisme multimèdia.

A banda, la UVIC utilitzarà la producció informativa multimèdia de l’ACN en els seus plans educatius. Montaña va destacar que aquest acord arriba en un “moment especialment important per a la nostra universitat i per als nostres alumnes perquè l’ACN ens podrà trametre el seu coneixement” i va deixar la porta oberta a ampliar les fórmules de col·laboració.

Per la seva banda, Gordillo va comentar que l’Agència aprofitarà les instal·lacions capdavanteres de la UVIC perquè “els redactors de l’ACN fan teletreball i els és molt útil tenir punts de suport al territori, a part de les seus a Barcelona i a Girona”.

Durant els últims anys l’ACN ha fet un esforç per establir acords amb les principals universitats de tot el país perquè “hem volgut ser molt sensibles a la sinèrgia entre el món acadèmic i l’empresa per afavorir que els estudiants de Comunicació tinguessin totes les facilitats per fer pràctiques a l’empresa pública i coneguessin el nostre model”, va declarar Gordillo.

Aquest curs l’ACN ha iniciat el Postgrau en Producció Multimèdia UOC-ACN i també està treballant amb les universitats UAB, UIC, UdL, UPF i URL.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.