QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’Ajuntament de Manlleu aprova el Pla de Civisme 2011-2015

Va ser al ple d’aquest dimarts. Es vol impulsar la cultura cívica entre els veïns a través de diverses actuacions.


El 9 Nou
23/03/2011

Nota de premsa de l’Ajuntament de Manlleu

“El Ple de l’Ajuntament de Manlleu del mes de març, que es va fer ahir al vespre, va aprovar el Pla de Civisme de Manlleu per al període 2011-2015.

Aquest Pla té com a doble objectiu concretar i avançar en l’aplicació de l’ordenança de civisme, i per altra banda fomentar la cultura cívica a través de diferents actuacions al municipi.

El Pla de Civisme de Manlleu (2011-2015) compta amb el referent normatiu de l’Ordenança de Civisme i Convivència aprovada l’any 2006, i ha estat redactat amb l’objectiu de definir les línies estratègiques i els mecanismes de revisió de les polítiques locals de civisme des d’una perspectiva integral.

En aquest sentit, recull les diferents actuacions que ja s’estan
duent a terme i n’incorpora de noves a partir d’una descripció i anàlisi dels diferents aspectes vinculats amb l’objectiu del Pla de Civisme, i amb la inclusió de tots els agents amb responsabilitat en el desenvolupament de les actuacions que s’hi preveuen.

El pla preveu actuacions per a l’optimització del treball en xarxa entre les diferents àrees i serveis de l’Ajuntament que s’ocupen de la millora de la relació entre la ciutadania i l’espai públic així com del foment de la cultura cívica.

Com a actuació preferent, considerant que les polítiques de
civisme són indestriables de la coresponsabilitat ciutadana, el Pla de Civisme de Manlleu (2011-2015) planteja l’inici d’un procés de participació orientat a promoure el debat sobre el civisme entre la ciutadania, així com també l’atenció a diferents àmbits de treball prèviament definits.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 808 persones.