El consistori és conscient de les dificultats de la reparació, perquè pel mateix punt hi passa el gas i abans d’actuar era necessari el vistiplau de la companyia gasística però l’alcalde, Santi Vivet, creu que es podria haver actuat amb més celeritat.
Santi Vivet va anunciar l’expedient en el torn de precs i preguntes del ple, després d’una pregunta de PxC. També en aquest apartat el PSC va preguntar a l’equip de govern pel nou concurs per gestionar l’escola de música i els va fer arribar la preocupació pel futur model del centre, ja que el plec de condicions no fa prou incidència en la formació musical.
Un altre dels punts destacats del ple va ser l’aprovació per unanimitat d’una sanció de 2.775 euros a un veí del municipi per no haver censat un gos de raça potencialment perillosa i portar-ne un altre sense morrió i deslligat a la via pública.