QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’alcalde d’Orís admet que amb les càmeres de vigilància van cometre una “relliscada”

L’alcalde d’Orís, Arnau Basco, de CiU, va admetre que haver realitzat una inversió per instal·lar càmeres de videovigilància i, poc després, haver-les hagut de treure es podia entendre com una “relliscada”.


El 9 Nou
15/05/2014

“Vist des d’aquesta perspectiva, sí. [Ara bé], tenim les càmeres de videovigilància. En aquests moments no ens hem plantejat posar-les per evitar futurs problemes amb picabaralles que poguessin sorgir. Hem decidit no posar-les, però en tot cas l’Ajuntament pot iniciar els tràmits per posar aquestes càmeres en el moment que cregui oportú, però a dia d’avui no tenim interès a fer-ho”, va admetre al programa ‘Angle obert’ d’EL 9 TV i EL 9 FM.

A banda d’aquesta polèmica, que es remunta a l’any 2012, Basco va parlar, també, de projectes de futur. I, entre altres, es va referir a la portada d’aigües, amb la construcció a Conanglell de la potabilitzadora d’Osona nord, “que ens garanteix l’aigua de per vida i això és molt important no pensant en el curt termini perquè ara en tenim; però pujàvem al tren ara que és quan es fa la potabilitzadora o no hi podíem pujar”. Alhora, va explicar, es dóna compliment a l’obligació de tenir dos punts de captació: “Nosaltres teníem un únic punt, i ara tindrem dos punts i ens assegurarem l’aigua per al futur”.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 425 persones.