QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’ANC de Riuprimer omple el poble d’estelades

Tona i Gurb tenen programats actes de l’ANC per aquest cap de setmana.


El 9 Nou
11/04/2012

Nota de premsa de l’ANC de Riuprimer

Santa Eulàlia de Riuprimer es va omplir aquest passat diumenge d’estelades. La secció local de l’Assemblea Nacional Catalana del municipi va impulsar una campanya per tal que els veïns pengessin les estelades als balcons i finestres durant la cantada de caramelles.

La difusió es va fer a través d’una bustiada on es demanava la col•laboració veïnal per tal d’engalanar els balcons i finestres el diumenge de Rams. L’Assemblea local també va posar a la venda estelades a través dels comerços locals per tal de facilitar l’adquisició d’estelades als veïns que no en disposaven. La campanya portava per lema “Sta. Eulàlia, posa’t guapa!”.

Nota de premsa de Tona per la Independència

Aquest proper divendres, dia 13 d’abril, la sala de plens de l’Ajuntament de Tona acollirà l’acte de presentació de l’assemblea local Tona per la Independència. L’acte començarà les 9 del vespre i comptarà amb diverses intervencions. Joan Barceló, coordinador de l’ANC de Tona, serà l’encarregat de presentar el flashmob que es va enregistrar a la Plaça Catalunya de Barcelona. També farà una breu presentació dels ponents i una introducció entorn de l’ANC.

Seguidament, Pere Pugès, membre del secretariat nacional de l’ANC, parlarà de l’origen de l’ANC i del full de ruta establert per tal d’aconseguir la independència. Finalment, Joan Rusiñol, corresponsal del diari ARA a Madrid i Ferran Casas, cap de política del diari ARA, presentaran el llibre “Començar de nou” que recull els reptes de Catalunya vistos des de Barcelona i Madrid.

L’acte es tancarà amb un torn obert de preguntes, debat i la signatura de llibres. També es podran fer inscripcions a l’ANC.

Nota de premsa de Gurb per la Independència

Gurb camina per la independència

L’Assemblea local de Gurb per la Independència ha organitzat per aquest proper diumenge, 15 d’abril, una caminada a Santa Perpètua. Pels més esportistes la ruta començarà a la Parròquia de Sant Andreu, a 2/4 de 9 del matí i, pels menys acostumats a caminar, s’ofereix l’opció de començar la marxa a “El Senyer” a les 10 del matí.

Un cop s’arribi a Santa Perpètua, entorn les 11 del matí, s’hissarà una estelada. La jornada comptarà amb els Nyerros de la Plana i els Eixerits de Gurb. Els participants cal que es portin l’esmorzar.

Podeu trobar els mapes de la ruta i tota la informació a http://gurbperlaindependencia.blogspot.com.es/.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 489 persones.