QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’enxampen begut i fent ziga-zagues, a Ribes de Freser

La detenció va ser dijous. Es tracta d’un veí de Ripoll de 54 anys, i amb antecedents policials, que quadruplicava la taxa màxima d’alcoholèmia autoritzada.


El 9 Nou
03/08/2013

Els Mossos d’Esquadra van detenir dijous un veí de Ripoll de 54 anys que circulava begut i amb el permís de conduir retirat judicialment per manca de punts, informa ACN.

Una patrulla que estaven fent un control preventiu a Ribes de Freser van detectar que un vehicle que circulava per un carrer del poble fent ziga-zagues. Els agents van aturar el conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, que va marcar una taxa de 1,06 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire expirat, quatre vegades més del permès.

L’home va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia Ripoll que va deixar-lo en llibertat amb càrrecs.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 369 persones.