QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’Estat només preveu 15.000 euros pel desdoblament de la via del tren

La indignació d’aquesta mesura ja s’ha notat al territori. La diputada ripollesa al Congrés dels Diputats, Teresa Jordà, ho considera vergonyós i ja ha anunciat que el seu partit presentarà al·legacions.

El 9 Nou
15/10/2013

La caiguda del 25% dels pressupostos de l’Estat per al 2014 a Catalunya fa que només s’hagi assignat una partida de 15.000 euros pel desdoblament de la via del tren. La indignació d’aquesta mesura ja s’ha notat al territori. La diputada ripollesa al Congrés dels Diputats, Teresa Jordà, ho considera vergonyós i ja ha anunciat que el seu partit presentarà al·legacions.

La partida econòmica dels pressupostos de l’Estat a Catalunya s’ha reduït, al llarg dels últims sis anys, dels 3.700 milions d’euros als 944 milions. L’última inversió que es va fer a Osona és de 51.000 euros per les obres de restauració de la catedral de Vic. Són l’última inversió d’una despesa triennal que es va iniciar el 2012 assignada per Ministeri d’Educació, Cultura i Esports. La de la catedral va ser l’última inversió prevista per l’Estat a Osona, perquè en el detall del Ministeri de Foment, el que té la càrrega de la inversió, no n’hi apareix cap d’osonenc.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 359 persones.