QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Marçal Orri es dóna de baixa d’ERC per incorporar-se al projecte de Solidaritat

Marçal Orri ha comunicat aquest dijous a la tarda per correu electrònic la seva baixa com a militant d’ERC. Orri és un dels impulsors del projecte de Solidaritat Catalana per la Independència que lideren Joan Laporta, Alfons López Tena i Uriel Bertran.

El 9 Nou
09/09/2010

Aquest últim ha tingut Orri com a principal col·laborador en les consultes sobiranistes que ha organitzat a Osona, la Garrotxa i el Maresme.

Orri, proper a Uriel Bertran, també exdirigent d’ERC i ara a Solidaritat, va enfrontar-se l’any passat a Josep M. Font en les primàries per ser el president de la secció local del partit a Vic. Al final, però, defectes de forma en la presentació de la candidatura van fer que el seu nom ni tan sols se sotmetés a votació.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 807 persones.