QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Martí Anglada presenta ‘Quatre vies per a la independència’ a Vic

El veterà periodista de TV3 es fixa en el llibre en els casos d’Estònia, Letònia, Eslovàquia i Esolvènia. L’acte d’aquest dijous a les 8 l’organitzen Reagrupament i la llibreria La Tralla.


El 9 Nou
03/04/2013

Nota de premsa de Reagrupament

El proper dijous, 4 d’abril, a l’Auditori d’Unnim

Martí Anglada presentarà “Quatre vies per a la independència” a Vic

L’expert en política internacional, Martí Anglada, serà aquest proper dijous a Vic per presentar el seu llibre “Quatre vies per a la independència”, on explica la via d’accés a la independència de diverses nacions d’Europa i en presenta els problemes i les solucions adoptades. Concretament es fixa ens els casos d’Estònia, Letònia, Eslovàquia i Eslovènia en el procés que els va portar a fundar un estat propi als anys 90. L’autor ha estat estudiant sobre el terreny la via d’accés a la independència d’aquests nous estats dels que creu que Catalunya també en pot aprendre per iniciar el seu propi procés.

La presentació es farà aquest proper dijous, 4 d’abril, a les 20h. a l’Auditori d’Unnim, al número 11 de la rambla de l’Hospital de Vic. L’acte l’organitzen conjuntament la llibreria la Tralla i Reagrupament Osona.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 605 persones.