Nota de premsa de l’Ajuntament de Manlleu
“El dissabte 4 de juny va tenir lloc a Manlleu una nova edició de la campanya “Manlleu t’enamora”, on més de 200 comerços van decorar els aparadors amb la imatge d’aquest any de la campanya: un molinet de vent de colors fúcsia i verd, uns colors vius, intensos i festius.
Tot i que, a causa de la pluja, els espectacles de música, dansa i gimnàstica programats per la tarda, a càrrec de diferents escoles i centres de la capital del Ter, es van traslladar a la sala d’exposicions de Can Puget, aquestes activitats van acollir una notable afluència de públic.
Altres activitats pensades per a la quitxalla, com els tallers de papiroflèxia o de construcció de molinets, també van tenir una gran participació.
La gimcana familiar estava preparada amb un recorregut per diferents botigues de la ciutat on, a través d’un seguit de preguntes exposades en alguns aparadors, es podia resoldre un enigma. Aquesta gimcana buscava posar a prova el coneixement de petits i grans sobre la ciutat de Manlleu.
La intensa pluja de la tarda, però, va fer que pocs manlleuencs i manlleuenques s’atrevissin a fer el recorregut.
Els comerciants han valorat positivament la campanya “Manlleu t’enamora”, ja que dóna més visibilitat al comerç de la capital del Ter i, com a fi de festa, van fer un sorteig de premis entre totes les persones participants en les activitats de dissabte.
En resposta a la demanda dels comerciants, des de l’Ajuntament es vol impulsar aquesta activitat almenys dos cops l’any: a la primavera-estiu i a la tardor. Així, la propera edició del “Manlleu t’enamora” es farà coincidir amb la Festa del Porc i la Cervesa, aquest setembre.