Política Montesquiu, 85 anys d’independència El municipi es va segregar de Sant Quirze de Besora l’any 1934 Acta del primer ple de l'Ajuntament de Montesquiu | Guillem Rico 19/10/2019 Sant Quirze de Besora Afegeix-nos com a font preferida a Google Era el 22 d’octubre de 1934 i l’Ajuntament de Montesquiu celebrava el primer ple de la història, després de segregar-se de Sant Quirze de Besora. La sessió la presidia Damià Balmes i com a vocals… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Notícies relacionades Jòdul inverteix 800.000 euros en una exposició de 800 metres quadrats a Barcelona El 9 Nou Flama, cultura, llengua Miquel Erra Incendi en una casa abandonada del carrer Sant Pere de Vic Carles Fiter Les empresàries del Lluçanès fan pinya per reforçar econòmicament la comarca El 9 Nou LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 377 persones. Vota Les + vistes Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense A presó el jove que va agredir amb el seu germà cinc mossos quan l’anaven a detenir per robatoris