QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Mor l’empresari de Taradell Aman Barfull

Tenia 88 anys. Va ser el fundador de l’empresa de transports i materials de construcció Aman i era el soci número 1 de la UD Taradell

El 9 Nou
26/03/2025
Taradell

L’empresari i expresident de la UD Taradell Aman Barfull ha mort aquest dimecres amb 88 anys. Quan Barfull es va incorporar al negoci familiar de transports el va transformar cap al sector de la construcció, sota la marca Aman, que el 1992 es va fusionar amb la manlleuenca Arnaus abans de ser venuda a la multinacional Saint Gobain.

Una de les filles d’Aman Barfull, Dolors, junt amb el seu marit Josep Cabanas, va fundar aleshores Jòdul, continuant la nissaga dedicada a la construcció. Una firma que 30 anys després continua activa a Taradell i disposa també d’una oficina a Barcelona, comandada per la tercera generació en la figura d’Aman Cabanas.

Aman Barfull també va dedicar part de la seva vida al club de futbol local, la UD Taradell, del qual en va ser president i actualment el soci número u.

Les exèquies d’Aman Barfull se celebraran aquest dijous a les 12 del migdia a la parròquia de Sant Genís. La capella ardent s’ha habilitat al tanatori de Taradell.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

26%
74%
En aquesta enquesta han votat 240 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't